ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ- ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ-ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ- ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ-ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ- ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ-
  • .
  • .
  • .

«Τυφλές» πληρωμές και αδικαιολόγητες δαπάνες για «προφορικές συμβάσεις» του δήμου Ωραιοκάστρου, εκατοντάδων χιλιάδων €!

Νοεμβρίου 12, 2015
Από

Είναι απίστευτος ο τρόπος  που διαχειρίζεται η διοίκηση Γαβότση τα οικονομικά του δήμου. «Τυφλές» πληρωμές ή πληρωμές στα κουτουρού,  χωρίς παραστατικά και τιμολόγια ή με μεταχρονολογημένα τιμολόγια και δαπάνες για έργα χωρίς σύμβαση και συμφωνητικά.  Καταστάσεις που δεν τις χωράει ο νους του ανθρώπου και που δεν δικαιολογούνται από ερασιτεχνισμό και προχειρότητα. Εάν μετά από όλα αυτά μπει  με το καλό  ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης στο δήμο Ωραιοκάστρου, σίγουρα θα φρίξει με αυτά που θα ανακαλύψει και μαζί του, για άλλη μια φορά και εμείς.

Έτσι κι αλλιώς όσοι παρακολουθούν τα τεκταινόμενα στο δήμο, διαψεύδονται συνεχώς κάθε φορά που λένε ότι «πιάσαμε πάτο, δεν έχει άλλο εξευτελισμό».  Δυστυχώς, το πηγάδι της απαξίωσης και του εξευτελισμού του θεσμού και της προσβολής των πολιτών, είναι δίχως πάτο. Ο κατήφορος της δημοτικής αρχής δεν σταματάει με τίποτα και κατρακυλούν όλοι μαζί,  παρασύροντας  σ’ αυτόν τον κατήφορο τον Δήμο και τους κατοίκους του.

Με… προφορικές συμβάσεις, χωρίς αποφάσεις των οργάνων του δήμου και φυσικά χωρίς καμιά δημόσια και διαφανή διαδικασία, ο δήμος Ωραιοκάστρου, καλείται να καταβάλει 35.000 ευρώ σε μια εταιρεία, ως συμβιβασμό έναντι των 155.000 ευρώ που ήταν η αρχική της αξίωση!!!!

Αυτό θα είναι και το 19ο και τελευταίο θέμα της ημερήσιας διάταξης στη συνεδρίαση του δημοτικού  συμβουλίου που θα γίνει την Δευτέρα 16/11 κι ώρα 19:00, για  «Λήψη απόφασης για Εξωδικαστικό συμβιβασμό ή μη του Δήμου Ωραιοκάστρου, μετά από αίτηση της εταιρείας με την επωνυμία «ΑΦΟΙ ΚΕΠΕΛΕΚ & ΣΙΑ ΟΕ»

Η δεύτερη περίπτωση αφορά την πληρωμή 246.000 ευρώ σε μια εταιρεία για τη συντήρηση των απορριμματοφόρων κι άλλων μηχανημάτων του δήμου. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχουν τιμολόγια,  131 τιμολόγια με ημερομηνία 22/6/2015 και άλλα 18 τιμολόγια με  ημερομηνίες 14,15,16/4/2015, αλλά δεν υπάρχει σύμβαση, αφού αυτή δεν εγκρίθηκε από την Αποκεντρωμένη διοίκηση, γιατί «η εν λόγω προμήθεια δεν διενεργήθηκε, ως όφειλε, σύμφωνα με τις διατάξεις».

Για αυτό το λόγο η εταιρεία προσέφυγε στο Μονομελές Πρωτοδικείο και διεκδικεί με απόφασή του το ως άνω ποσό των 246.000 ευρώ. Αυτή η πρακτική είναι  συνήθης  στο χώρο της τοπικής  αυτοδιοίκησης για την διεκδίκηση μεγάλων ποσών με δικαστικές προσφυγές.

Η πρακτική αυτή όμως αντιμετωπίζεται εύκολα από μια διοίκηση με την άσκηση ένδικων μέσων κατά της σχετικής απόφασης, γιατί η «απαίτηση» της εταιρείας δεν  προκύπτει  από «δυνάµει νόµιµης σύµβασης» ή γιατί αλλιώς απλά δεν υπάρχει  σύµβαση.  

Και σύμφωνα με το νόμο, δεν μπορεί να πληρωθεί  ούτε ευρώ για  »προφορική σύμβαση». Άρα συντρέχει λόγος η διοίκηση του δήμου να ασκήσει  δικαστικά μέτρα  κατά της διαταγής πληρωμής.

Έτσι κι αλλιώς όμως τυχόν  απόφαση της διοίκησης του δήμου για την μη άσκηση ένδικων μέσων, κατά της διαταγής πληρωμής, το πιο πιθανόν είναι  να ακυρωθεί από την  Αποκεντρωμένη Διοίκηση και να μπει ένας φραγμός  στην κατασπατάληση και την κακοδιαχείριση του δημόσιου χρήματος.  

Μοιραστείτε το άρθρο!!!

    Σχολιάστε

    Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    *


    4 × = 32